.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 214 عابر پیاده در مازندران
214 نفر از عابران پیاده پارسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی مدير كل پزشكی قانونی مازندران گفت: 214 نفر از عابران پیاده پارسال به علت تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشت.

 

وی مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در پارسال را 653 اعلام کرد و افزود: 33 درصد از کل تلفات حوادث رانندگی سال گذشته عابران پیاده هستند که از این تعداد 122 نفر در محور برون شهری و راه روستایی به وقوع پیوست.

عباسی گفت: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته شدند، افراد بالای 61 سال با 45 درصد و کمترین گروه سنی مربوط به سن کمتر از 10 سال با با تعداد 6 درصد قرار دارند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار ماه های مهر ، تیر و مرداد هر کدام با 24 مورد فوتی بیشترین و فروردین با 11 فوتی کمترین ماهی بود در آن به ثبت رسید.

عباسی افزود: بالاترین آمار فوتی های عابران پیاده در شهرستان‌ های بابل با 36، ساری با 32 و آمل با 19مورد به ترتیب بیشترین فوتی و گلوگاه با یک فوتی در آن به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه بیشترین نوع وسیله درگیر با عابران پیاده را خودروی سواری با 70 درصد و بعد از به ترتیب وانت بار با 17 درصد ، کامیون با 6 درصد ، موتور با 4 درصد و سابر موارد با 3 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند، گفت: در بین خودروهای سواری، پراید با 53 نفر بیشترین برخورد را با عابران داشتند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.